برگزاری جشن تجلیل از خدمات کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکا، جشن تجلیل از خدمات صادقانه کارکنان و اعضای هیات علمی همزمان با میلاد حضرت زهرا با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی لاهیجان، سیاهکل و سمای لاهیجان و سیاهکل و با حضور خانواده آنان در سالن حزین واحد لاهیجان برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیروس بیدریغ رییس واحد لاهیجان و سیاهکل ضمن خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت:« سالی که گذشت با فداکاری و تلاش و سخت کوشی شما عزیزان به خوبی و خوشی به پایان رسید. با توجه به همکاری و کمک شما سال دیگر، سال بسیار خوبی خواهد شد. دانشگاه به غیر از رسالت آموزشی و علمی به ایجاد درآمد زدایی به غیر از شهریه ها روی خواهد آورد . این امر مهم و خطیر فقط توسط همت شما بزرگواران انجام خواهد شد».

وی با اشاره به چالش درآمدهای مبتنی بر شهریه ادامه داد:« به کمک همگی شما نیازمند هستیم. فعل دانشگاه این است که با درآمدهای شهریه ای کم گردد. از تمامی مدیران و معاونت محترم دانشگاهای لاهیجان ،سیاهکل، سما و تمام کارکنان خواستارم از همه امکانات موجود برای درآمد زدایی غیر شهریه ای استفاده کنند و این درامد زدایی باید به فعل تبدیل شود».

بیدریغ با تاکید بر رفتار مناسب با ارباب رجوع و ولی نعمتان دانشگاهی، یعنی دانشجویان اظهار کرد:« شخصا پیگیر این امر هستم که کارکنان و اساتید ما نقش معلم گونه خود را در رفتار با دانشجویان ایفا کنند و در کمال محبت رفتار نموده و مشکلات دانشجویان را رفع نمایند».

وی یکی از دغدغه های دانشگاه را حفظ ارزشهای اسلامی و ملی دانست و گفت:« اساتید و کارکنان می بایست در مراسمهای مذهبی و اعتقادی حضور فعال داشته باشند و همچنین دانشجویان رانیز جهت شرکت در این گونه از مراسم ها دعوت نمایند».

رییس واحد با بیان اینکه، درب حوزه ریاست به روی تک تک کارکنان دانشجویان باز است، ادامه داد:« سال خوب و خوشی برای شما دانشجویان آرزو می کنم ، یادمان باشد زیبایی را دوست بداریم، دیگران را آنگونه که هستند ، باور کنیم ، با خویشتن خویش مهربان باشیم تا با دیگران با ما مهربان باشند» .

اجرای برنامه های متنوع طنز، مولودی خوانی و تجلیل از بازنشستگان واحد، تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و ورزشی از برنامه های برگزار شده در جشن باشکوه فوق بود.

کد خبر: 914634

وب گردی

وب گردی