اسفندیاری: نسبت به سال گذشته پیشرفت داشتیم/ استفاده از نیروی جوان دانشگاهی برای ما با ارزش است

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال چند ورزشکار جدید را به تیم اضافه کردیم و از چند نیروی جوان دانشگاهی بهره بردیم که این موضوع برای ما بسیار با ارزش است.

علی اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شرایط تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. برای اولین بار در لیگ برتر ووشو که به صورت دوره ای برگزار کردند، قهرمان لیگ یکی، دو هفته زودتر مشخص شد. ما در این لیگ به امید خدا به مقام نایب قهرمانی خواهیم رسید و نسبت به سال گذشته که رتبه سوم را کسب کردیم، یک رده پیشرفت داشته ایم.

وی ادامه داد: امسال شاهد برگزاری لیگ بسیار خوبی در ووشو بودیم اما بهتر است لیگ را به شکل گروهی برگردانیم چرا که هیجان و چالش بیشتری را برای ورزشکاران و مربیان ایجاد می کند و لیگ را جذاب تر نشان می دهد.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: امسال چند ورزشکار جدید را به تیم اضافه کردیم و از چند نیروی جوان دانشگاهی بهره بردیم که این موضوع برای ما بسیار با ارزش است.

اسفندیاری در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر حمایت های ویژه تشکر دارم و امیدوارم هر چه زودتر شاگردانم از هر نظر تأمین شوند تا خود را با روحیه بهتری برای مسابقات سال آینده آماده کنند.

604

کد خبر: 914696

وب گردی

وب گردی