توصیه های معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

در روزهای پایانی سال همه در حال آماده شدن برای نوروز هستند؛ از خانه تکانی گرفته تا خرید لباسهای نو و تصمیم به تغییر برخی از رفتارهای ناهنجار اما در چهارشنبه آخر سال برخی از نوجوانان و جوانان به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه و غیر عاقلانه، سال نو را برای خود و اطرافیان تلخ می کنند و متاسفانه هر سال در چهارشنبه آخر سال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان و گاهی از دست دادن جان آنان هستیم.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ مراد مرادی گفت: امیدوارم با هوشیاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه آخر سال و توجه به توصیه های زیر، نوروز همراه با سرور و شادی را داشته باشید.در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود، از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنیم.

وی اضافه کرد: پدر و مادر گرامی، فرزندان خود را در جشنها و شادیها همراهی کرده و مواظب سلامتی آنان باشند. همچنین لازم استفرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتشزا آگاه کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: با تفریحات ناسالم و ترقه بازی موجب ترافیک و شلوغی خیابانها نشویم.صدای ناشی از انفجار برای نوزادان، خانم های باردار، بیماران و سالمندان بسیار خطرناک است.در صورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد آتش زا مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهیم.

وی ادامه داد: از نگهداری مواد آتش زا و تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندانمان خودداری نموده و نظارت بر موضوع را جدی بگیریم. مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی تاکید کرد: شهروندان عزیز در روزهای نزدیک به سال نو، بیش از پیش با درایت و عقلانیت قبل از هر کاری به عواقب آن بیاندیشند و رفتارها و تصمیمهای مسئولانه داشته باشند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

701

کد خبر: 914709

وب گردی

وب گردی