تصمیم غیرقابل پیش بینی برانکو/ چه کسی قربانی مسلمان می شود؟!

اگر قرار باشد مهندس سرخ پوشان در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، باید یکی از بازیکنان جانشین او شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران سه شنبه (22 اسفندماه) در دور برگشت گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوصل امارات خواهند رفت. از گوشه و کنار باشگاه خبر می رسد محسن مسلمان که به یکی از نیمکت نشینان ثابت تیم تبدیل شده، قرار است در ترکیب اصلی فیکس باشد و با این وجود تغییری اساسی و غیرقابل پیش بینی در ترکیب پرسپولیس را شاهد هستیم.

باور اینکه هافبک تکنیکی و پاسور پرسپولیس چندین بازی از ترکیب سرخپوشان دور شود و فرصت بازی به دست نیاورد برای هیچ کدام از هواداران و نزدیکان به این تیم باورکردنی نیست. هافبکی که علیرغم این دور طولانی مدت همچنان برترین پاسور لیگ محسوب می‌شود و با توجه به اتفاقات شیرینی که برای سرخپوشان رقم زده از محبوب‌ترین آنها در روی سکوهاست.

اگر قرار باشد مهندس سرخ پوشان در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، باید یکی از بازیکنان جانشین او شود؛ طبق عملکرد فرشاد احمدزاده و وحیدی امیری بعید است برانکو این نفرات کنار بگذارد. با وجود حضور مفید صادق محرمی و محمد انصاری در خط دفاع با نفوذهایشان و تاثیرات مثبتی که پیروزی های این تیم داشته اند نمی توانند جای خود را به مسلمان بدهند.

محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی سه بازیکن دیگری هستند که احتمال دارد جای خود را به مسلمان بدهند؛ با اعلام برانکو ربیع خواه دوباره به ترکیب اصلی بازمی گردد؛ برانکو که اصرار خاصی روی بازی ماهینی دارد؛ حتی زمانی که وی عملکرد خوبی نداشت فیکس تیم بود!

اگر برانکو بخواهد به اصرار هواداران مسلمان را در دیدار با الوصل در ترکیب اصلی قرار دهد وارد چالشی سخت می شود؛ او باید بین بازیکن خوب، موثر و دل خواهش یکی را قربانی مسامان کند. برانکو در برهه ای از زمان است که نمی شود عملکرد و تصمیم او را پیش بینی کرد... .

601

کد خبر: 914719

وب گردی

وب گردی