دانشگاه آزاد اسلامی امسال سررسید و سالنامه چاپ و توزیع نمی کند

سرپرست سازمان چاپ و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سالهای گذشته صدها میلیون تومان از شهریه دانشجویان صرف چاپ سررسید، تقویم و سالنامه می شد؛ گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی تقویم و سررسید چاپ و منتشر نمی کند. 


دکتر صالح اسکندری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: یکی از رسم‌های اشتباه در برخی از ارگان‌ها، چاپ سررسید و سالنامه‌های گوناگون با هزینه بیت‌المال است که به مناسبت آغاز سال نو اتفاق می‌افتد و دانشگاه آزاد نیز از این اقدام مستثنی نبوده است.

وی افزود: اما امسال، با توجه به رویکرد صرفه‌جویی و حذف ریخت و پاش‌های معمول در دانشگاه آزاد که منجر به اتلاف شهریه دانشجویان می شد، بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه چاپ سررسید و سالنامه حذف گردید تا هم شهریه دانشجویان برای اقدامات اساسی، حفظ گردد و هم جلوی اسراف کاغذ گرفته شود.

دکتر صالح اسکندری با بیان اینکه در سال های گذشته صدها میلیون تومان از شهریه دانشجویان صرف چاپ سررسید، تقویم و سالنامه می شد؛ گفت: امسال چاپ خانه دانشگاه آزاد اسلامی تقویم و سررسید چاپ و توزیع نمی کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با آغاز فرهنگ سازی در دانشگاه در زمینه استفاده از تقویم های رایانه ای و الکترونیکی و استفاده از کاغذ های باطله که قابل استفاده هستند، این فرهنگ در کلیه نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی گسترش یابد.

201

کد خبر: 914723

وب گردی

وب گردی