کشاورزان اصفهان با اغتشاشگران برخورد کردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از بی توجهی به مشکلات آب کشاورزان شرق اصفهان گفت: این‌ها مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و با اغتشاش گران هم برخورد کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور با اشاره به حوادث اخیر شرق اصفهان و منطقه ورمنه اظهار داشت: سوال این است که آیا با مدیران باید برخورد شود یا با کشاورزان؟ آیا مدیران باید دادگاهی شوند یا این پابرهنه ها؟

وی افزود: این کشاورزان از زمان صفویه تاکنون کشاورزی داشته اند و خمس وزکات می داده اند؛ امروز وزارت نیرو سهم آب آنها را به غارت برده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از این هم تذکر داده بودیم که اگر اتفاقی بیافتد مسئولش وزارت نیرو و شخص وزیر نیرو است، اما این مردم مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و حتی با اغتشاشگران برخورد کردند، آنها شهید داده و رزمنده بودند.

کامران ادامه داد: من برای مدیران ارشد نظام متأسفم که از اینها عذرخواهی نکردند؛ این مردم صدقه نمی خواهند، می گویند اگر آب آنها را به فولاد و ذوب آهن و پالایشگاه داده اید، حداقل پولش را به آنها بدهید.

وی با طرح این سوال که چرا با مردم روراست نیستید، تصریح کرد: تنها راه حل این مسئله اجرای قانون توزیع عادلانه آب است؛ این همه نامه نوشتیم و تذکر دادیم اما هیچ کس ککش هم نگزید! حداقل بیایید و مرد باشید و عذرخواهی کنید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان نطق خود با اشاره به جمع آوری امضاء برای طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: چرا این طرح در مجلس مطرح نمی شود؟ اشرافی گری تا خرخره برخی ها را گرفته است. این مردم از دست ما چه کنند؟

منبع: مهر

304

کد خبر: 914762

وب گردی

وب گردی