برنامه آماده‌سازی تیم ملی واترپلوی ایران از زبان مربی

تیم‌های ملی واترپلوی گرجستان و چین برای برگزاری چند دیدار دوستانه به تهران سفر خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیو ز، بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی واترپلو اسامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی به منظور آمادگی بیشتر برای ‌حضور در بازی‍‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را اعلام کرد. ملی‌پوشان واترپلو ایران با حضور ۲۹ بازیکن زیر نظر کادر فنی تیم ملی از امروز (یکشنبه) در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شیرودی تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

وحید رضایی، مربی تیم ملی واترپلوی ایران در این خصوص اظهار داشت: لیست تیم ملی اعلام شد که ماحصل لیگ و تیم‌های ملی رده‌های پایه است. طبق برنامه کادر فنی چند روز در تعطیلات نوروز به ملی‌پوشان استراحت خواهد داد و سپس 5 یا 6 فروردین ماه میزبان گرجستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: 13 یا 14 فروردین ماه به ایتالیا می‌رویم و یک اردوی آماده‌سازی در این کشور خواهیم داشت. اردوی ایتالیا جریان خوبی را برای تیم ملی واترپلوی ایران رقم خواهد زد. ارتباط‌های خارجی فدراسیون کمک کرد تا این اتفاقات رقم بخورد. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کمک کنندو تا برنامه‌های دقیق فدراسیون اجرا شود.

مربی تیم ملی واترپلوی ایران خاطرنشان کرد: یک هفته بعد از اردوی ایتالیا مسابقاتی را در چین خواهیم داشت و سپس چینی‌ها به ایران خواهند آمد.

602

کد خبر: 914773

وب گردی

وب گردی