راهیان نور تجربه عینی دوران دفاع مقدس است

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سفرهای معرفتی و بصیرتی راهیان نور تجربه عینی و آشکار دلاورمردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا منادی که به زاهدان سفر کرده است در جمع دانشجویان عازم اردوهای راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و در جوار مزار 2شهید گمنام دانشگاه گفت: شهدا فخر عالم هستند و مردم ایران اسلامی به این شهدا افتخار می کنند.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا همچون امام زادگان می توانند حاجات شرعیه دلدادگان را روا کنند و جوانان باید با این شهدا ارتباط تنگاتنگ و صمیمی داشته باشند چراکه ما هرچه داریم به برکت خون شهداست.

این مسئول دانشگاهی ادامه داد: ایران اسلامی در منطقه ای وجود دارد که 4 طرف آن آتش وجنگ های داخلی وخارجی است اما این کشور در امن ترین شرایط به سر می برد.

منادی با پیشنهاد اینکه دانشجویان شرکت کننده در این اردو خاطرات خود از این سفر معنوی را به طور کامل ثبت کنند و به نسل آینده منتقل کنند، بیان کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاکسپاری شده اند که مورد تکریم و احترام همگان قرار می گیرند.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد زاهدان نیز در حاشیه این مراسم گفت: دومین گروه دانشجویان واحد زاهدان به تعداد 120 نفر و در قالب 3 دستگاه اتوبوس عازم مناطق جنگ می شوند.

رضا جعفری افزود: این دانشجویان طی مدت 6 روز از مناطق جنگی غرب کشور بازدید کرده و با رشادت و رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

201

کد خبر: 914785

وب گردی

وب گردی