افزایش 100 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی  زاهدشهر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر از رشد 100 درصدی جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در ترم بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: در ترم بهمن ماه سال جاری شاهد افزایش جذب دانشجو نسبت به سال گذشته در این واحد دانشگاهی بوده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر باده­یان با اعلام این خبر افزود: این ترم به همت همه همکاران گرامی همه مراحل ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه به صورت متمرکز از مرحله نخست ثبت نام اولیه در سایت سازمان مرکزی تا مرحله نهایی تشکیل پرونده در این واحد دانشگاهی انجام گرفت ، و افزون بر انسجام همه مراحل ثبت نام امکان دسترسی به مدیران گروه های آموزشی نیز فراهم شد.

دکتر باده­یان در ادامه افزود: دانشجویان ولی نعمتان این دانشگاه هستند و همه ما وظیفه داریم تا با دادن بهترین خدمات آموزشی- دانشجویی، مالی، پژوهشی، فرهنگی و ... در جهت ارتقای علمی کشور گام برداریم.

وی در ادامه خاطر­نشان کرد: کارکنان این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را جهت دادن خدمات به دانشجویان انجام می دهند و دانشجویان گرامی بخصوص ورودیان جدید نیز باید با مطالعه دفترچه های توجیهی با رعایت شان و منزلت دانشگاه در صورتی که به مشکل آموزشی برخورد کردند می توانند به کارشناس گروه مربوطه مراجعه کنند و در صورت عدم مشکل می توانند به ترتیب به مدیرگروه،معاون آموزشی، و رییس دانشگاه مراجعه نمایند.

وی در پایان از همدلی و همکاری خالصانه همه همکاران گرامی و فعالیت های گسترده روابط عمومی واحد تشکر و قدردانی نمودند و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاهیان عزیز را از خداوند متعال خواستار شدند.

201

کد خبر: 914809

وب گردی

وب گردی