کولاکوویچ سنت ایرانی را بجا آورد

رئیس فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی بزرگسالان، دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی روز یکشنبه چند اصله نهال در مراسم پردیس گردشگری پارک چیتگر غرس کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، آئین افتتاحیه پردیس گردشگری چیتگر امروز (یکشنبه) همزمان با هفته درختکاری در پارک چیتگر تهران برگزار شد و دکتر احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال به همراه ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی و محمود افشاردوست چند اصله نهال را در پارک چیتگر تهران غرس کردند.

این مراسم که با حمایت بانک گردشگری برگزار شد، علاوه بر نمایندگان فدراسیون والیبال، خانواده شهدای سانچی، مدیرعامل و واعضای هیات مدیره بانک گردشگری و نمایندگانی از سازمان محیط زیست، شهرداری تهران و منطقه 22 این شهر حضور داشتند.

بانک گردشگری در حرکتی ارزشمند، هزینه های چاپ سررسید پایان سال خود را برای حمایت از محیط زیست به ایجاد پردیس گردشگری در پارک چیتگر اختصاص داده است و بیش از 10 هزار نهال را در این پارک در مدت یک ماه گذشته غرس کرد که امروز این مجموعه افتتاح شد.

در آئین افتتاحیه تعدادی نهال نیز به صورت نمادین و از سوی مسئولان بانک گردشگری، نمایندگان فدراسیون والیبال و خانواده شهدای کشتی سانچی غرس شد و در مجموع این نهال ها به نام شهدای سانچی و ورزشکاران ثبت شد.

همچنین راز و نیاز خانواده شهدای کشتی سانچی با نهال های غرس شده به نام شهیدان خود از دیگر جلوه های معنوی و فرهنگی این مراسم بود.

602

کد خبر: 914824

وب گردی

وب گردی