تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در دانشگاه امیر کبیر پایان یافت

مسئول رسانه بسیج دانشگاه امیرکبیر از تجمع اعتراض آمیز برخی از دانشجویان به بازداشت های دانشجویی اغتشاشات دی ماه خبر داد.

محمد حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تجمع و شلوغی امروز دردانشگاه امیرکبیر گفت: در داخل دانشگاه تعدادی از دانشجویان بدون مجوز و خارج از فضای تشکلی در اعتراض به دانشجویان بازداشتی هایی که در دی ماه انجام شد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وی افزود: این تجمع اعتراض آمیز در سکوت در حال برگزاری بود، ولی بعد از آن به تنش و درگیری منجر شد و این عده به دانشجویان بسیجی حمله ور شدند.

مسئول رسانه بسیج دانشگاه امیرکبیر گفت: نیروهای امنیتی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و اگر برخوردی بخواهد اتفاق بیفتند توسط نیروهای حراست باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: دانشجویان بسیجی هم با این رویکرد که نمی شود هرکاری به نام دانشجو انجام داد و در عین حال مسئولیت قضایی هم داشت، اینجا حضور پیدا کردند.

محمد حسین مرادی در پایان تصریح کرد: ریاست دانشگاه امیرکبیر هم در میان دانشجویان حضور پیدا کردند و آنها را به آرامش دعوت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، از صبح امروز چند نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با حضور در صحن دانشگاه و سر دادن شعارهایی علیه قوه قضائیه مبنی‌بر اینکه دانشجویان حتی در صورتی که تخلفی انجام داده باشند مصون هستند و نباید بازداشت شوند، سعی کردند فضای دانشگاه را بهم بریزند، در ادامه نیز دانشجویان انقلابی با ایستادگی در مقابل تجمع آن‌ها با اقدامات هنجارشکنانه آن‌ها مخالفت کردند، این دانشجویان معتقدند دانشجویانی که علیه قوه قضائیه شعار می‌دهند از بیرون دانشگاه خط دهی می‌شوند، این تجمع اعتراضی در دانشگاه امیرکبیر دقایقی پیش پایان یافت.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 914852

وب گردی

وب گردی