برزگر: دلیلی برای گرانی در سال ۹۷ وجود ندارد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون بودجه سال ۹۷ جلوی گرانی حامل‌های انرژی را گرفتیم، گفت: به همین دلیل دلیلی برای گرانی در سال ۹۷ وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت: اقداماتی مبنی بر امید برای مردم در دستور کار قرار دهید؛ به جوانان امید دهید که در سال آینده در بودجه‌ای که در مجلس برای سال ۹۷ تصویب شد جهشی در اشتغال کشور ایجاد خواهد شد. دیگر اینکه کشاورزان حق دارند درخصوص فروش محصولات خود از تضمین دولت برخوردار باشند. انتظار داریم در این باره این قشر زحمتکش با تضمین از سوی مسوولان مواجه شود. برای مثال در سلماس برای فروش، صادرات و خرید تضمینی سیب سلماس اقدام شود.

وی افزود: ما در قانون بودجه سال ۹۷ جلوی گرانی حامل‌های انرژی را گرفتیم پس دلیلی وجود ندارد که در سال ۹۷ شاهد گرانی باشیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از حالا برنامه‌ریزی کند که گرانی بر دوش مردم نباشد. حال خیابان‌های شطرنجی سلماس مساعد نیست. شهرداری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شورای شهر درمانده است. از هیات دولت می‌خواهیم عنایت ویژه‌ای داشته باشد. از هیات دولت در جهت تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سد زولا و دریک، مطالبات فرهنگیان و مرتفع کردن مشکلات شرکت‌های خدمات‌رسان و رفع مشکل بیمه باغداران و کشاورزان اقدامات لازم را خواستاریم. کمک کنیم عید برای مردم تلخ نشود.

منبع: ایسنا

304

کد خبر: 914880

وب گردی

وب گردی