اجازه ندهید با آبروی مرحوم هاشمی در شبکه‌های اجتماعی بازی شود

دکتر صالح اسکندری، مسئول امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نامه سرگشاده به محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار نظارت بیشتر وی بر فعالیت‌هایی که در فضای مجازی به نام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صورت می‌پذیرد، شد.


به گزارش ایسکانیوز، متن کامل این نامه سرگشاده به شرح ذیل است:

«تجربه مجالست با شما در هیات رئیسه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در ماه‌های ابتدایی سال جاری زمانی که مسئولیت معاونت عمرانی دانشگاه را بر عهده داشتید، شنیده‌های سابق بنده را تایید کرد که موقرترین فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شما هستید و اگر گلایه‌ای هم وجود داشته باشد به شما به عنوان فرزند ارشد خاندان هاشمی می‌توان منتقل کرد و پاسخ گرفت.
مستحضرید که قطار دانشگاه آزاد اسلامی طی یک سال گذشته روی ریل تغییر و تحول بنیادین قرار گرفته و امیدهای جدیدی به وجود آمده است تا این دانشگاه که ثمره با برکت انقلاب اسلامی و حاصل مجاهدت های حضرت امام (رحمت الله علیه)، مقام معظم رهبری و پدر مرحوم شما آیت الله هاشمی رفسنجانی است بتواند نقش ویژه ای در تمدن سازی اسلامی ایفا کند.
در این مسیر حداقل انتظار این است که همه دلسوزان انقلاب اسلامی و مجموعه نیروهای معتقد به نظام جمهوری اسلامی همراهی و معاضدت کنند تا این شجره طیبه به معنای واقعی کلمه بتواند «دانشگاه انقلاب اسلامی» شود.
البته در این مسیر مدیران جدید دانشگاه آزاد اسلامی پذیرای هر گونه نقد سازنده توسط رسانه ها بوده و هستند اما آنچه جای تعجب دارد اینکه برخی صفحات در شبکه های اجتماعی که منتسب به پدر مرحوم شماست متاسفانه رویه تخریبی علیه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی اتخاذ کرده‌اند.
همانگونه که استحضار دارید مرسوم این است که در صفحات اجتماعی که منتسب به شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور است معمولا اخبار، مطالب و تصاویری منتشر می‌شود که مربوط به همان شخصیت یا مواضع وی درباره حوادث و پدیده های سیاسی و اجتماعی است. کمتر دیده شده که در صفحه اجتماعی یک شخصیت سیاسی مطالب و اخبار تخریبی صحیح و سقیم علیه دیگر افراد منتشر شود.

به خصوص که این مطالب تخریبی در صفحه اجتماعی منتسب به پدر فقید شما راجع به افراد و شخصیت‌های سیاسی مختلف منتشر شود‌. چه بهتر بود اینگونه مطالب که بار حقوقی هم دارند در رسانه‌های همسو با شما منتشر می شد نه در صفحه اجتماعی منتسب به پدر شما!

البته شاید گردانندگان این صفحات اجتماعی به دلیل عدم همراهی رسانه‌ها در انتشار برخی مطالب کذب و موهن ناچار به توسل به صفحه اجتماعی آن مرحوم می شوند.

بنده از شما به عنوان فرزند ارشد و دلسوز خاندان هاشمی می‌خواهم نظارت بیشتری روی فعالیت‌هایی که در فضای مجازی به نام پدر مرحومتان می‌شود داشته باشید و اجازه ندهید برخی دانسته یا نادانسته با آبروی ایشان در شبکه‌های اجتماعی بازی کنند.

کد خبر: 914908

وب گردی

وب گردی