افراد غیر تشکیلاتی نمیتوانند هیچ هدفی را محقق کنند

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه افراد غیر تشکیلاتی نمی توانند هیچ هدفی را محقق کنند گفت: باید نگاه های کج اندیشانه در حوزه زنان را کنار بزنیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهری سویزی استاد دانشگاه در نشست تخصصی جهان معاصر و بایسته های تحقق الگوی فاطمی که از سوی جبهه زنان متحد اصولگرا و کارآمد برگزار شد با اشاره به جایگاه زن مسلمان در جامعه اظهار داشت: ذهن ها باید از آنچه در غرب درباره زنان ترویج و آشکار شده خارج شود.

سویزی با اشاره به لزوم شناخت مشکلات حوزه زنان و رفع آنها گفت: پیاده سازی آنچه باید برای رفع این مشکلات انجام داد کار بزرگی است که با ساماندهی زنان نخبه زن صورت میگیرد و باید مبتنی بر اقدام و عمل باشد که بلاشک الگوی ما سیره حضرت زهرا (س) است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ما نظام ولایت فقیه داریم اما نظام یاری ولایت فقیه نداریم، تصریح کرد: شهید بهشتی که پیشکسوت کار تشکیلاتی است گفت که از آدم های علمی، ایمانی، اخلاقی و غیر سازمان یافته رسیدن به هیچ هدفی برنمی آید.

وی با بیان اینکه الگوی ناب سیره حضرت زهرا و تفسیر آن که از سوی امام و رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است پیش روی ماست، گفت: باید با تبیین جایگاه واقعی زن و کار تشکیلاتی صحیح نگاه های کج اندیشانه در حوزه زنان را کنار بزنیم.

سویزی با اشاره به نارضایتی از عدم احساس رضایت نسبت به عملکرد مدیران و دلسوزی برای نسل جوان تصریح کرد: طبق فرموده قرآن ما نیاز داریم که در ابعاد معرفتی برای حل مسائل زنان بر مبنای نسخه امام و رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

منبع: فارس

304

کد خبر: 914931

وب گردی

وب گردی