شیوه نامه اشتغال در مدارس خارج از کشور ابلاغ شد

شیوه نامه اشتغال نیروهای به تبعی غیر فرهنگی در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز ، غلامرضا کریمی، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: شیوه نامه به کارگیری و اشتغال نیروهای به تبعیت در سرپرستی ها و مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر و در اختیار مدیران مدارس ایرانی در خارج از کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برابر شیوه نامه صادره متقاضیان مقیم خارج از کشور لازم است تا اردیبهشت ماه تقاضای خود را به همراه مدارک مربوطه به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ارائه دهند تا پس از بررسی تقاضاهای وارده از سوی مدارس برای تأیید نهایی به مرکز امور بین الملل ارسال شود.

کریمی اظهار کرد: هم‌چنین متقاضیانی که هنوز در داخل کشور حضور داشته و قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند لازم است با مراجعه به سایت مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور جزئیات و نحوه و شرایط اشتغال در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را مطالعه و سپس اقدامات لازم را جهت ارائه تقاضا و تکمیل مدارک انجام دهند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور افزود: ‌صلاحیت های علمی و تخصصی افراد متقاضی در کمیته تخصصی در مرکز امور بین الملل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و پس از تأیید نهایی به مدارس جمهوری اسلامی در کشور مورد تقاضا معرفی خواهند شد.

در حال حاضر ۱۳۰ مدرسه در حدود ۶۰ کشور تحت نظارت مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند که افزون بر ۱۰۰۰ نفر معلم در آنها مشغول به تدریس هستند.


مهر


706

کد خبر: 914947

وب گردی

وب گردی