حدادی: در دیدار با کی‌روش برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم/امیدوارم سایپا در بسکتبال هم تیم‌داری کند

ستاره بسکتبال ایران گفت: در صحبت‌هایی که با کی‌روش داشتم، برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کردم.

به گزارش ایسکانیوز ، حامد حدادی در مراسم کاشت درخت در باشگاه سایپا در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: مسابقات انتخابی جام جهانی به صورت لیگی برگزار می‌شود و همه کشورها این شانس را دارند که در خانه خود میزبان باشند و این خیلی خوب است، از سوی دیگر خوشحالم که بانوان هم می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و خوشحالی دیگرم بابت این است که این اتفاق با بسکتبال شروع شد و امیدوارم در سایر رشته‌ها هم باشد.

وی در مورد خوش و بش خود را با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم و امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرند.

حدادی در مورد اینکه کی‌روش سعی می‌کرد هم‌قد شما شود، گفت:‌ البته کسی به قد من نمی‌رسد(باخنده) باید خیلی بپرند. علی دایی هم در تلویزیون خیلی قد بلند نشان داده می‌شد، اما کنار من متفاوت بود، او اسطوره فوتبال است و از بچگی دوستدار او بودم.

ملی‌پوش بسکتبال در مورد گروه ایران در جام جهانی فوتبال عنوان کرد:‌گروه سختی داریم اما در دوره قبلی هم دیدید که بچه‌ها چه یبلایی سر آرژانتین آوردند، آنها دقیقه نود به گل رسیدند، یک پنالتی برای ما گرفته نشد و این مسابقه خیلی برای من خاطره‌انگیز بود.

وی با اشاره به شرایط باشگاه سایپا گفت: امیدوارم آنها بتوانند در لیگ بسکتبال هم تیم‌داری کنند، دایی در فوتبال این باشگاه زحمت زیاد کشیده و امیدوارم سهمیه آسیایی هم بگیرد.

حدادی در مورد اینکه درخت‌ها را به نام افراد می‌کاشتند، گفت: یک درخت هم به نام من کاشته شد و امیدوارم بتوانم حداقل ماهی یکبار به آن سر بزنم.

602

کد خبر: 914950

وب گردی

وب گردی