تصویب پوشش اسلامی بانوان تالوکار برای ثبت در کتاب قوانین فدراسیون جهانی

با پیشنهاد فدراسیون ووشوی ایران و بررسی و تصویب کمیته فنی فدراسیون جهانی، پوشش اسلامی بانوان تالوکار کشورهای مسلمان برای ثبت در کتاب قوانین 2018 این رشته مصوب شد.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، اجلاس کمیته فنی فدراسیون جهانی ووشو طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری به میزبانی شهر پکن چین و با حضور اعضای این کمیته از جمله محمد پورغلامی برگزار شد.
در این جلسه آنتونی گو نایب رئیس اجرایی فدراسیون جهانی، ژانگ کیو پینگ دبیرکل فدراسیون جهانی و چنگ گو رونگ رئیس کمیته فنی نیز حضور داشتند.
در نشست فوق، مباحث مختلفی به صورت جزء به جزء مطرح و مصوب شد که از مهمترین آنها، تصویب کتاب قوانین تالو (اجرای) فرم بود.
با اهمیت ترین بخش این مصوبات، تایید حجاب بانوان تالوکار و ثبت آن در کتاب قوانین سال 2018 است.
این مصوبه به پیشنهاد فدراسیون ووشوی ایران و در نهایت با الگوبرداری از حجاب تالوکاران کشورمان در رویدادهای مختلف تصویب و در کتاب قوانین به ثبت می رسد.
(پیش از این پوشش اسلامی بانوان در بخش ساندا (مبارزه) با الگوبرداری از بانوان ووشوکار ایران تصویب و در کتاب قوانین جهانی ساندا، درج شده بود)
اضافه شدن یک استاد به گروه داوری رقابت های تالو در مسابقات گوناگون از جمله دیگر موارد مهم بود که مقرر شد تا این استاد تحت نظر سرداور، صحیح بودن کلی اجرای فرم و زوایای مختلف حرکتی را نظاره کرده و نتیجه را در اختیار سرداور قرار دهد.
بررسی و نهایی کردن اساسنامه داوران بین المللی و تجدید نظر در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌ها به منظور ارتقاء سطح داوران از دیگر مصوبات مهم تلقی می‌شود.

602

کد خبر: 915074

وب گردی

وب گردی