بسیج طلاب با مراجع عظام تقلید دیدار می کند

مسئول بسیج طلاب با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در نظر دارد برای بهبود کار خود از نظرات علما بهره‌مند شود گفت: بسیج طلاب در روزهای آتی با مراجع عظام تقلید دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از خبرگزاری بسیج حجت الاسلام گواهی مسئول بسیج طلاب گفت: سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در نظر دارد برای بهبود و پیشرفت کار خود از نظرات علما و شخصیت های برجسته بهره مند گردد.

وی افزود: در این راستا در اولین گام تصمیم گرفتیم در دو روز آینده دیدارهایی با مراجع عظام تقلید داشته باشیم و ازآنها کسب رهنمود کنیم.

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: به این ترتیب طبق برنامه ریزی های انجام شده روز سه شنبه با آیات عظام تقلید نوری همدانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و جعفر سبحانی دیدار خواهیم داشت.

مسئول بسیج طلاب اظهار داشت: روز چهارشنبه نیز قرار است با آیت الله جوادی آملی و آیت الله علوی گرگانی ملاقات داشته باشیم و از آنها برای بهبود کارهایمان پیشنهاداتی را دریافت کنیم.

گواهی گفت: بسیج طلاب در 4 حوزه اصفهان، قم، مشهد و تهران استقرار دارد و بیش از 2500 نفر از اساتید حوزه های علمیه عضو سازمان بسیج طلاب شده اند.

وی با بیان اینکه این ارتباط گرفتن با علما و مراجع و بزرگان بسیار برای قشر های بسیج اثرگذار است گفت: به خصوص برای ما که باید ارتباط تنگاتنگی با مراجع داشته باشیم این دیدار ها مفید خواهد بود. هدف ما تقویت بنیه های اخلاقی و بصیرت سیاسی است و اغلب مراجع در این راه همگام با رهبر معظم انقلاب قدم بر می دارند و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با مردم و رهبری هستند و امیدواریم که این ارتباط ها روز به روز بیشتر شود.

304

کد خبر: 915132

وب گردی

وب گردی