الگوبرداری کانون هوادران استقلال از الهلال!

عکس های منتشر شده از طرح موزاییکی امروز کانون هوادران باشگاه استقلال برای مصاف با العین نشان می دهد که آن ها برای اجرای این طرح از هوادران الهلال الگوبرداری کرده اند، موضوعی که چندان هم به مذاق هوادارن این تیم خوش نیامده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، طرح موزاییکی در سال های گذشته هوادران زیادی داشته است، تا چند سال پیش این طرح را به خصوص در لالیگا و در نیو کمپ ورزشگاه اختصاصی بارسلونا در ال کلاسیکو دیده بودیم، طرح های عظیمی که به شدت نیز چشم نواز بودند.

این طرح در ایران به صورت جامع برای اولین بار توسط کانون هوادران پرسپولیس و پس از فوت کاپیتان با اخلاق این تیم، هادی نوروزی اجرا شد و البته پس از آن تا پایان لیگ پانزدهم چند بار دیگر و در ایام محرم، دربی برگشت برابر استقلال و بازی انتهای فصل در برابر راه آهن هم با طرح های مختلفی اجرا شد.

با آغاز لیگ شانزدهم که در نهایت با قهرمانی پرسپولیس نیز همراه بود چند بار دیگر نیز شاهد اجرای این طرح توسط کانون هوادران باشگاه پرسپولیس بودیم که شاید جذاب ترین آن مربوط به بازی در برابر پدیده بود که در پایان همان بازی نیز مراسم اهدای جام به پرسپولیس برگزار شد.

در این بین کانون هوادران استقلال دیگر تیم محبوب پایتخت هم بیکار نبود و چند مرتبه به اجرای طرح موزاییکی روی آورد و به دلیل اینکه ایده های جذابی داشت با واکنش مثبت هوادران این تیم نیز همراه بود. طبق شنیده ها کانون هوادران استقلال امروز(21 استفندماه) نیز قرار است در بازی برابر العین این طرح را به اجرا بگذارد اما تصاویر منتشر شده نشان می دهد کانون هوادران استقلال برای اجرا این طرح از هوادران الهلال الگوبرداری کرده است که چندان به مذاق هوادران این تیم خوش نیامده است! به هر حال اجرای این قبیل طرح ها می تواند فضای جالبی را در ورزشگاه ها شکل دهد اما شاید بهتر باشد برای اجرای آن ها ایده های خودمان را پی ریزی کنیم یا حداقل از کشورهای صاحب سبک در این زمینه الگوبرداری کنیم نه کشورهای حاشیه خلیج فارس که سابقه چندانی در اجرای این طرح ها ندارند.

606

کد خبر: 915143

وب گردی

وب گردی