کوهیان:  لیگ 9 تیمی نمی تواند به تیم ملی کمک کند/ فدراسیون و باشگاه ها در جذب اسپانسر عملکرد خوبی نداشتند

مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: متأسفانه سال به سال، لیگ ما ضعیف تر شده و به یک لیگ 9 تیمی رسیده ایم که نمی تواند کمک چندانی به تیم ملی کند.

فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد بسکتبال ایران در سال 1396 اظهار داشت: بسکتبال ایران در سال جاری دچار تغییر و تحولات زیادی شد، چه در سطح تیم ملی که شاهد روی کار آمدن مربی داخلی بودیم و چه در لیگ برتر که متأسفانه لیگ ضعیفی داشتیم اما در مجموع اتفاقات خوبی برای تیم ملی بسکتبال ایران رقم خورد.

وی ادامه داد: متأسفانه سال به سال، لیگ ما ضعیف تر شده و به یک لیگ 9 تیمی رسیده ایم که نمی تواند کمک چندانی به تیم ملی کند. باید نقاط ضعف بررسی شود و به جبران خسارت ها پرداخت.

مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان تصریح کرد: کشور ما پتانسیل بسیار زیادی در این ورزش دانشگاهی دارد و می توان با استعدادیابی خوب و گرفتن اسپانسرهای مناسب، لیگ پویا و مدونی را برگزار کرد. متأسفانه فدراسیون و باشگاه ها در جذب اسپانسر عملکرد خوبی نداشتند.

کوهیان خاطرنشان کرد: آمدن رامین طباطبایی (رئیس جدید فدراسیون بسکتبال) خیلی مثبت بوده و در دو، سه ماه گذشته شاهد اقدامات خوب و مفید این مدیر کارآمد بوده ایم.

604

کد خبر: 915205

وب گردی

وب گردی