سه تورنمنت مهم پیش روی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران امروز (دوشنبه) در گفت‌و‌گو با رئیس فدراسیون والیبال برنامه‌هایش را برای آماده‌سازی ملی‌پوشان و حضور در رقابت‌های پیش‌رو تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال 97 سه رویداد مهم لیگ ملت‌های والیبال، قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را پیش‌رو دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال صبح امروز (دوشنبه) در نشستی با احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال برنامه‌های آماده سازی ملی‌پوشان و حضور در رویدادهای پیش‌رو را برای ضیایی رئیس فدراسیون تشریح کرد.

ایگور کولاکوویچ در این نشست که با حضور محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی برگزار شد، درباره زمان شروع و مدت تمرینات، تعداد اردوهای آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی و دوستانه گفت و گو کرد.

نزدیکی زمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و قهرمانی مردان جهان و چگونگی حضور تیم‌های ملی ایران در این رویدادهای مهم از دیگر محورهای این مذاکرات بود.

رئیس فدراسیون والیبال به برنامه ریزی برای برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند جهان برای آماده سازی ملی‌پوشان تاکید کرد.

602

کد خبر: 915225

وب گردی

وب گردی