خلیفه: سالی که گذشت برای تکواند ایران پر فراز و نشیب بود/ تمام قهرمانی ها با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمد

سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات جام جهانی گفت: تمام قهرمانی ها با حمایت مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمد و امیدوارم حمایت ها ادامه دار باشد تا افتخارآفرینی ها و اهتزاز پرچم ایران تکرار شود.

نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد تکواندو ایران در سال 1396 اظهار داشت: سالی که گذشت برای تکواند ایران بسیار پر فراز و نشیب بود اما در مجموع سال خوب و رو به رشدی را پشت سر گذاشتیم. تکواندو کشورمان دارای پتانسیل بسیار زیادی است و می توان با یک برنامه ریزی مناسب و استفاده از استعدادهای درخشان، نتایج بسیار خوبی در سال 97 گرفت.

وی در خصوص تجلیل فدراسیون تکواندو از او و مهدی بی باک، سرمربیان تیم ملی گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ تیمی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و به عنوان نماینده ایران به جام جهانی ساحل عاج رفت که در این مسابقات هم به عنوان قهرمانی دست یافتیم. در ادامه در گرند اسلمی تیمی چین شرکت کردیم که باز هم مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات جام جهانی، در پایان گفت: تمام این قهرمانی ها با حمایت مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمد و امیدوارم حمایت ها ادامه دار باشد تا افتخارآفرینی ها و اهتزاز پرچم ایران تکرار شود.

604

کد خبر: 915238

وب گردی

وب گردی