رضایی: آماده قهرمانی در فینال لیگ برتر شمشیربازی  هستیم/ امیدوارم پیروزی هایمان ادامه دار باشد

مربی و بازیکن تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بازی خیلی سختی با بیمه معلم درپیش داریم و این تیم هرسال جزو رقیبان اصلی دانشگاه ازاد اسلامی بوده است.البته تیم ما آمادگی کاملا بالایی دارد و برای قهرمانی در مسابقه شرکت خواهیم کرد.

جواد رضایی تاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: مسابقات آسیایی در سطح خیلی خوبی برگزار شد و توانستیم با درخشش ورزشکاران در سطح بالا به مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات شمشیربازی دانشجویی آسیا دست یابیم.

وی افزود: ما پس از بازگشت از مالزی باید آماده بازی فینال لیگ برتر شویم. تیم دانشگاه آزاد اسلامی پنجشنبه به ایران بازمی گردد تا جمعه این هفته به مصاف بیمه معلم برویم.

رضایی ادامه داد: بازی خیلی سختی با بیمه معلم درپیش داریم و این تیم هرسال جزو رقیبان اصلی دانشگاه ازاد اسلامی بوده است.البته تیم ما آمادگی کاملا بالایی دارد و برای قهرمانی در مسابقه شرکت خواهیم کرد.

مربی تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت:از مسوولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و تمامی کسانی که شرایط حضور تیم را در این دوره از مسابقات فراهم کردند تشکر می کنم و امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

600

کد خبر: 915246

وب گردی

وب گردی