محمدیان: در میدان مسابقه مسائل پزشکی اهمیت زیادی دارد

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در میدان مسابقه فقط تکنیک و تاکتیک حرف نمی‌زند، بلکه مسائل پزشکی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایسکانیوز ، فریبا محمدیان در مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی با عذرخواهی بابت تاخیر در برگزاری مجمع اظهار داشت: اعتقاد ما بر آن است که فضای ورزشی اگر تیم پشتیبانی خوبی وجود داشته باشد، می‌توان قله‌های زیادی را فتح کرد. در المپیک ریو شاهد تلاش‌های شما بودیم.

وی افزود: در میدان مسابقه فقط تکنیک و تاکتیک حرف نمی‌زند، بلکه مسائل پزشکی اهمیت زیادی دارد. در بسیاری از میادین به دلیل نارسایی‌های پیش پا افتاده بازنده شده‌ایم. من شاهد بوده و هستم که شما اعضای مجمع برای دانش افزایی تلاش کرده‌اید.

معاون بانوان وزارت ورزش گفت: بارها با ورزشکارانی مواجه شده‌ایم که شرایط خوبی نداشته‌اند، اما به کمک تیم‌های پزشکی متخصص، به میدان برگشته‌اند. بازگشت کسانی که به آخر خط رسیده‌اند، کار سختی است که شما بارها انجام داده‌اید. امیدوارم شاهد تلاش‌های شما در بازی‌های آسیایی باشیم.

محمدیان عنوان کرد: در حوزه بانوان نیاز به خدمات پزشکی بیشتری وجود دارد. نیاز داریم در حوزه روانشناختی به صورت ویژه کمک صورت بگیرد. گام‌های موثر زیادی صورت گرفته، اما باید بیشتر شود.

602

کد خبر: 915327

وب گردی

وب گردی