کسانی سکان وزارت را در دست گیرند که لایق چنین جایگاهی باشند

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وزرای نالایق باید کنار بروند و کسانی سکان وزارت را در دست گیرند که لایق چنین جایگاهی باشند به دور از سیاسی کاریهای سخیفی که وجود دارد.

رضا کارگر در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی و وزیر کار گفت: این وزرا عملکرد خوبی نداشتند و متاسفانه علیرغم عملکرد ضعیف در دوره گذشته باز هم از مجلس رای اعتماد گرفتند.

وی با اشاره به برخی لابی ها و رایزنی ها برای ابقای وزرا در مجلس گفت: چیزی که مدنظر است این است که آیا عملکرد این وزرا بهتر شده است و پاسخ های مناسبی به پرسش نمایندگان داده اند؛ خیلی از گمانه زنی ها مطرح می شود و یکسری قرائنی دیده می شود مانند معاونت پارلمانی ارگانها یا مهمانی شام آقای نوبخت که اینها خوشایند مجلس نیست و اخباری که از مجلس وجود دارد و نمایندگان مطرح می کنند خوشایند ما نیست.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: اگر قرار است نمایندگان برمبنای عملکرد وزرا رای دهند باید به آنچه که مردم می گویند و اینکه معیار تورم جیب مردم است باید یک خروجی داشته باشد و الان می بینیم که نه تنها خروجی نداشته،بلکه در خیلی حوزه ها پس رفت هم داشتیم.

رضا کارگر در پایان خاطرنشان کرد: طبیعتا وزرای نالایق باید کنار بروند و کسانی سکان وزارت را در دست گیرند که لایق چنین جایگاهی باشند به دور از سیاسی کاریهای سخیفی که وجود دارد.

خبرنگار: ندا فراهانی

204

کد خبر: 915356

وب گردی

وب گردی