کارکنان دانشگاه ها باید افرادی فرهنگی و اهل درک و درد باشند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در نشست با کارکنان این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه یک مجموعه فرهنگ ساز است و افراد شاغل در دانشگاه ها باید افرادی فرهنگی و اهل درک و درد باشند.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در آستانه فرا رسیدن سال جدید و در نشستی صمیمانه با کارکنان این واحد دانشگاهی به بیان وضعیت و شرایط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در سال های اخیر به ویژه در سالی که سپری شد، پرداخت.

حسین شریفی با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، گفت:«امیدوارم در سال جدید نیز همانند سال های گذشته با تلاش، همدلی، همفکری، امید و انگیزه؛ رو به جلو حرکت نموده و موفقیت های بیشتری کسب نماییم».

وی عنوان کرد:« دانشگاه یک موسسه آموزشی، خدماتی، پرورشی و تربیتی بوده و ما باید بر این موضوع واقف باشیم که در چه فضایی فعالیت می کنیم و فضای دانشگاه و عملکرد ما چه تاثیری بر جامعه دارد».

شریفی دانشگاه را یک مجموعه فرهنگ ساز خوانده و تصریح کرد:«افراد شاغل در محیط های آموزشی به ویژه فضای دانشگاه ها؛ باید افراد فرهنگی، اهل درک و اهل درد بوده و به رسالت و ماموریت مهم و خطیر خود در جامعه واقف و آگاه باشند».

این مسئول دانشگاهی در ادامه به وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در طول چند سال اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: «خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی وضعیت قابل قبول و مناسبی دارد و تلاش ما بر این است که در سال پیش رو؛ بیش از پیش تلاش نموده و شرایط بهتر و مطلوب تری را فراهم نماییم».

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در ادامه گفت : « با توجه به فراهم بودن شرایط و ظرفیت ها، تلاش می کنیم تا در سال آینده بتوانیم رشته های جدید به مجموعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اضافه نماییم».

وی همچنین با اشاره به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان و سودآور بودن این شرکت ها برای واحدهای دانشگاهی، اضافه کرد:« توجه به شرکت های دانش بنیان و طرح های اقتصادی یکی از مهمترین برنامه های ما برای درآمدزایی درسال آینده می باشد»

در پایان مراسم حاضران در جلسه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی؛ با آرمان های والای نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

201

کد خبر: 915405

وب گردی

وب گردی