در جلسه استیضاح وزیر کار چه گذشت؟ /ربیعی در وزارت کار ماندنی است؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 30 نفر از نمایندگان خواستار استیضاح این وزیر بودند و به دلیل نارضایتی در عملکرد وزیر برگه استیضاح را امضا کردند.

محمد وحدتی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به مسائل مطرح شده در استیضاح ربیعی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: مخالفان و موافقان استیضاح وزیر صحیت هایی را در جلسه استیضاح این وزیر مطرح کردند و ربیعی در ادامه صحبت های نمایندگان، لب به سخن گشود و نکاتی را در زمینه مسایل مطرح شده از سوی نمایندگان ارائه کرد.

او در ادامه بیان کرد: هر کدام از نمایندگان به مدت 15 دقیقه صحبت می کنند و بعد از صحت های نمایندگان مجددا ربیعی توضیحاتی را ارائه و در نهایت رای گیری صورت می گیرد.

وحدتی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که تعداد رای اعتماد به ربیعی بیشتر باشد و شاهد ادامه حضور این وزیر در وزارت کار خواهیم بود.

به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، حدود 30 نفر از نمایندگان خواستار استیضاح این وزیر بودند و به دلیل نارضایتی در عملکرد وزیر برگه استیضاح را امضا کردند.

او بیان کرد: مسایلی که امروز در صحن مجلس در جلسه استیضاح وزیر مطرح شد بیشتر در رابطه با حوزه تعاون، وضعیت کارگران،شرکت های شستا که در حال واگذاری هستند، بود که وزیر توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد، در کل می توان گفت مسایلی که در جلسه استیضاح وزیر کار مطرح شد مسایل خیلی عمیقی نبود.

401

کد خبر: 915480

وب گردی

وب گردی