برزگر:  نبود رسول خادم در رأس هرم کشتی یک خلأ بزرگ است/ همه گزینه‌ها مناسبند، به شرطی که با وزارت ورزش همکاری کنند!

عضو مستعفی کمیته فنی کشتی آزاد گفت: باید دید کدام گزینه با وزیر ورزش و جوانان، همکاری نزدیک تری دارد و تفکرات شان به همدیگر نزدیک تر است.

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد استعفای مجدد رسول خادم در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی اظهار داشت: فکر نمی کنم خادم دوباره به کشتی ایران برگردد. باید گفت روس ها در اتحادیه جهانی کشتی، قدرت زیادی گرفته اند و شرایط را کاملا علیه ما کرده اند. نبود رسول خادم در رأس هرم کشتی برای ما یک خلأ بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: کشتی ما دارای پتانسیل فنی بالایی است اما متأسفانه در سال 1396 نتایج درخور توجهی کسب نشد. کشتی ایران همچنان مثل نفت می ماند و احتیاج به توجه دارد تا استعدادهای درخشان در آن کشف شود. نباید برای سال آینده انتظارات را از کشتی بالا برد اما امید دارم کشتی گیران جوان ما بتوانند در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 2018 خوش بدرخشند.

عضو مستعفی کمیته فنی کشتی آزاد در پایان، درباره جانشین احتمالی خادم گفت: همه گزینه ها برای هدایت سکان فدراسیون کشتی مناسب هستند، به شرطی که با وزیر ورزش و جوانان، همکاری نزدیک تری داشته و تفکرات شان به همدیگر نزدیک تر باشد.

604

کد خبر: 915487

وب گردی

وب گردی