آغاز پروازهای نوروزی با ۱۶ شرکت داخلی و ۵۳ شرکت خارجی از ۲۵ اسفند

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای نوروزی از ۲۵ اسفند با ۱۶ شرکت هواپیمایی داخلی و ۵۳ شرکت خارجی آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ رضا جعفرزاده با بیان این که شرکت‌های داخلی با ۱۶۲ فروند هواپیما و بیش از ۲4 هزار صندلی خدمات ارائه خواهند داد گفت: در این ایام ۶۳ فرودگاه کشور نیز آماده سرویس دهی به مسافران نوروزی هستند.

او تصریح کرد به روابط عمومی‌های شرکت‌های هواپیمایی، روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی توصیه شده است نحوه ارتباط متقاضیان و مسافران بخش هوایی را تا قبل از پروازهای نوروزی اطلاع رسانی کنند.

جعفرزاده در ادامه با بیان این که سال گذشته از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ حدود ۴ میلیون مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال با ۱۰ درصد افزایش جابجایی روبرو باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران پروازها خواست بلیت پروازها را از منابع معتبر و دفاتری که دارای مجوز از سازمان هستند تهیه کنند.

او افزود: مسافران نسبت به اعتبارسنجی بلیت های خود اقدام و همچنین هرگونه تخلف احتمالی را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانیwww.cao.ir ارسال کنند.

402

کد خبر: 915500

وب گردی

وب گردی