جشن قهرمانی لیگ برتر تکواندو پنجشنبه برگزار می‌شود

رقابت‌های دهم و یازدهم (پایانی) از دور برگشت لیگ برتر تکواندو، روز پنجشنبه (۲۴ اسفندماه) در خانه تکواندو برگزار می‌شود تا سکونشینان جام شانزدهم مشخص و معرفی شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته دهم و یازدهم (پایانی) از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز پنجشنبه (24 اسفندماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود تا این دوره از رقابت‌ها سکونشینان خود را بشناسد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیئت تکواندو شمال‌شرق با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در نخستین دیدار هفته دهم تیم کلینیک بهبد کرج رو در روی پاس قوامین قرار می‌گیرد، سپس تعاونی انقلاب شهریار به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود، در ادامه شهرداری ورامین برابر یاسین پیشرو قم صف آرایی می‌کند. چهارمین پیکار با مبارزه هیئت تکواندو البرز و هیئت تکواندو شمال‌شرق همراه است و پس از آن نیز ملوان نداجا با لوازم خانگی کن مبارزه می‌کند. پالایش نفت آبادان نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت‌های هفته یازدهم//
تیم دانشگاه آزاد اسلامی – تیم پاس قوامین
تیم شهرداری ورامین – تیم کلینیک بهبد کرج
تیم هیئت تکواندو استان البرز – تیم تعاونی انقلاب شهریار
تیم ملوان نداجا – تیم یاسین پیشرو قم
تیم پالایش نفت آبادان – تیم هیئت تکواندو شمال‌شرق
تیم لوازم خانگی کن (استراحت)

**همچنین دیدار معوقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پالایش نفت آبادان در این روز پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان رقابت‌های هفته نهم، تیم شهرداری ورامین با کسب 48 امتیاز همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز که یکی از دیدارهای معوقه خود را انجام داد با 46 امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان لوازم خانگی کن با 44 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

602

کد خبر: 915503

وب گردی

وب گردی