آقایی: فصل آینده در رئال مادرید بازی می کنم

مدافع تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان گفت: برای سال 97 تلاش می کنم تا بتوانم پیشرفت کنم و برای تیمی که در آن حضور دارم مفید و تاثیرگذار باشم.

محسن آقایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در مورد سال 96 و اتفاقات رخ داده عنوان کرد: سالی سرشار از خاطرات تلخ و شیرین، روزهای خوب و بد در کنار هم قرار گرفتند و یک سال به عمر ما افزودند. روزهای حضور در لیگ برتر برای ما از روزهای خوب و مشکلات تیم و بقا در لیگ از روزهای بد به شمار می روند اما در کل سالی خوب و پربار را پشت سر گذاشتم.

وی در مورد بهترین خاطره سال 96 بیان کرد: اواخر فصل پیش و دیدار با پرسپولیس در مشهد از بهترین خاطرات من در این سال بود که در نهایت منجر به بقای ما در لیگ برتر شد؛ با این اتفاق دل هواداران ما شاد شد و به طبع من و هم تیمی هایمان را هم خوش حال کرد. برای سال 97 تلاش می کنم تا بتوانم پیشرفت کنم و برای تیمی که در آن حضور دارم مفید و تاثیرگذار باشم.

مدافع تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان در خصوص بهترین عیدی که تا به حال گرفته است گفت: من همیشه بهترین عیدی هایی که گرفتم از پدرم بوده است و تا به حال کسی هم عیدی نداده ام. جای دارد همین جا سال نو را به همه هموطنان خود تبریک بگویم، امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و موفقیت پیش روی تک تک مردم کشورم باشد.

محسن آقایی و دروغ 13: سال آینده در رئال مادرید بازی خواهم کرد.

601

کد خبر: 915543

وب گردی

وب گردی