با شهدا میثاق بسته‌ایم که همواره پیرو راه آنها باشیم

جانشین فرمانده نزاجا گفت: با تمام وجود با آرمان های شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن میثاق بسته ایم که همواره پیرو راه آنها باشیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس که امروز صبح در محل مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: به برکت خون شهدا، امروز سربازان نیروی زمینی ارتش همچنان با قدرت از حریم جمهوری اسلامی دفاع می کنند و چاه های نفت شهرها بازسازی شده و تلمبه خانه نفت شهر در حال تپیدن است.

جانشین فرمانده نزاجا افزود: شما شهدا ناظر و شاهد هستید و اعتقاد ما این است شهیدان زنده اند و به برکت خون شما شهیدان، همرزمانتان در دانشگاه هایی که به واسطه امنیت که شما ایجاد کرده اید در حال تحصیل اند و اساتید مجربی پرورش یافته اند و کشور ما احتیاجی دیگر نیاز به وارد کردن پزشک، متخصص و دیگر عرصه های علمی به هیچ جای دنیا ندارد.

وی ادامه داد: با تمام وجود با آرمان شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن میثاق بسته ایم که همواره پیرو راه آنها باشیم و در این راه ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.

نعمتی تاکید کرد: عهد می بندیم با تو ای شهیدی که خونت در کربلای 6 به زمین ریخت و امروز برای ما کربلای 6 و عملیات ها را تداعی کردی همواره در مسیر ولایت پیرو راه تو باشیم و این راه را تا زمانی که پرچم این انقلاب به دستان حضرت ولی عصر ( عج) سپرده شود و در رکاب ایشان باشیم ادامه خواهیم داد.

جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه خدا را شاکریم امروز در تشییع شهید گمنام هستیم ادامه داد: چند لحظه عمرمان را به این باید اختصاص بدهیم که این شهدا برای چه رفته اند و ما در کجا بودیم و اکنون در چه جایگاهی هستیم.

نعمتی با بیان اینکه کشور های منطقه و دشمنی های استکبار را ببینید تاکید کرد: جایگاه ایران و امنیت خودمان را ببینیم و اینها را تجزیه و تحلیل کنیم و به این واسطه راه زندگیمان را انتخاب کنیم.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان خطاب به دانشجویان مرکز آموزشی 01 نزاجا گفت: اگر خون شهدا نبود دانشگاه و استادی وجود نداشت که به شما درسی بدهند و امنیتی نیز برای ادامه تحصیل شما وجود نداشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

303

کد خبر: 915578

وب گردی

وب گردی