نمایشنامه «بی مرگی» در پردیس تئاتر «شهرزاد» خوانش می شود

نمایشنامه خوانی متن «بی مرگی» نوشته علیرضا قاسمی با همراهی جمعی از هنرجویان کلاس های بازیگری موسسه متعلق به مسعود کیمیایی اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای نمایشنامه خوانی «بی مرگی»؛ جمعی از هنرجویان ترم اول بازیگری کارگاه آزاد فیلم (موسسه آموزشی متعلق به مسعود کیمیایی) نمایش «بی مرگی» نوشته علیرضا قاسمی را تحت سرپرستی و کارگردانی رامین پرچمی در پردیس تئاتر شهرزاد به شیوه نمایشنامه خوانی به روی صحنه می برند.

نگارش این نمایشنامه حدود دو سال به طول انجامیده و تاکنون سه بار بازنویسی و اصلاح شده است. این بازنویسی با اختصار متن و کاهش تعداد شخصیت های قصه از ۱۴ نفر به ۸ کاراکتر همراه بوده است.

در نمایشنامه «بی مرگی» رخدادها در فضایی سورئال و رویا گونه رخ می دهند، این نمایش روایتگر حضور ۷ ثانیه ای شخصیت اصلی قصه در حالتی میان مرگ و زندگی است که طی آن با شخصیت هایی زاییده تخیل و توهمات در ثانیه های معلق میان زندگی و مردگی، درگیر چالش می شود.

هدف از این اجرا را در وهله اول، تشویق و ایجاد انگیزه در هنرجویانی می داند که بخشی از دوره آموزشی ترم اول بازیگری در کارگاه آزاد فیلم را زیر نظر وی گذرانده اند و این اجرا برایشان تجربه بسیار مناسب و متناسبی جهت آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با فضای هنرهای نمایشی است.

کیمیا خلعتبری، مربم جمالی پور، فروزان هاشمی نژاد، نرگس احمدی، نازلی پیربازاری، مصطفی غزنوی، مهرداد محسنی و مهران مرادی، خوانشگر نقش های این نمایش هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگساز و سرپرست اجرای زنده موسیقی: ژوبین عسکریه، مشاور رسانه ای: رکسانا قهقرایی، عکاس: مسعود ساکی.

نمایشنامه خوانی «بی مرگی» ساعت ۱۹ روز جمعه-۲۵ اسفند- در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

فروش بلیت های این اجرا به صورت حضوری و در روز اجرا در محل گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، بعد از سفارت فرانسه، پلاک۷۴ انجام می شود.

503

کد خبر: 915600

وب گردی

وب گردی