دستگیری اعضای باند آدم ربایی در شهرستان ساوه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه نفر اعضای یک باند آدم ربایی در عملیات پلیس ساوه خبر داد و گفت:‌ این افراد به منظور باج خواهی روز گذشته فردی را در ساوه ربوده بودند.

به گزارش ایسکانیوز، کیومرث عزیزی اظهار داشت:‌ در ساعات پایانی شب بیستم اسفند ماه گزارشی در خصوص آدم ربایی به مرکز فوریت های پلیس شهرستان ساوه اعلام شد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از خانواده فرد ربوده شده مشخص شد، افرادی ناشناس در تماس تلفنی با آنان در قبال آزادی این فرد، تقاضای مبلغ بسیار زیادی وجه نقد داشته اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس و در بررسی ها، خودروی فرد ربوده شده که در یکی از خیابان های شهرستان ساوه رها شده بود کشف شد و در بررسی های علمی و تخصصی که با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان انجام پذیرفت، سرنخ هایی از حضور آدم رباها در یکی از روستاهای این شهرستان به دست آمد.

عزیزی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات در کمتر از ۲۴ ساعت محل اختفای آدم رباها مشخص و در عملیاتی فرد ربوده شده، آزاد و یکی از عاملان اصلی آدم ربایی در محل دستگیر و از او یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی اضافه کرد:‌ با ادامه تحقیقات دو نفر دیگر از همدستان این فرد نیز طی عملیات هایی جداگانه دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی تصریح کرد:‌ در بازجویی از افراد دستگیر شده،‌ نامبردگان به جرم خود به منظور دریافت وجه از خانواده فرد ربوده شده اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

901/900

کد خبر: 915614

وب گردی

وب گردی