راه‌اندازی سامانه ملی امداد خودرو/ مراقب امدادگران سودجو باشید

مدیر عامل امداد خودرو سایپا از راه اندازی سامانه ملی امداد خودرو در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بهزاد پناهی- مدیرعامل امداد خودرو سایپا در مراسم اعلام خدمات امدادی نوروز ۹۷ گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: قرار است با همکاری ۱۸ شرکت امدادی، سامانه ملی و آنلاین برای امداد کلیه خودروها راه اندازی شود که امداد خودرو سایپا نیز در این سامانه حضور دارد.

او ادامه داد: با آمدن نوروز امسال سی و هفتمین سال امداد رسانی جاده ای خودروهای سایپا اجرایی میشود.

پناهی افزود: طی سال های اخیر کیفیت محصولات چه در طراحی، چه در قطعه سازی و چه خودروسازی افزایش یافته است.

به گفته او، باید امداد رسانی خودروها در دو دیدگاه عملیاتی شود. بهتر است دیدگاه اولیه حمایتی و سوبسیدی باشد و دیدگاه دیگر توسعه کسب و کارهای امداد خودروها باشد.

او تصریح کرد: در حوزه توسعه کسب و کارهای امدادی، مذاکراتی با بیمه ایران و پوشش خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه در حال انجام است.

پناهی افزود: طبق قانون حمایت از مصرف کننده، عرضه کنندگان نیز وظیفه امداد رسانی دارند. از این رو یا باید خودشان امداد داشته باشند یا با خدمات دهنده و امدادرسان همکاری داشته باشند.

به گفته او، البته مردم باید مراقب امدادرسان های سودجو باشند تا هزینه های گزافی برای امدادرسانی خودروها دریافت نشود.

پناهی بیان کرد: طی سال های اخیر برخی شرکت ها به نام امدادرسانی و خدمات خودرویی هزینه های گزافی از مصرف کنندگان دریافت کرده اند که اغلب مشکل خودرو برطرف نشده و حتی گارانتی خودرو نیز از بین رفته است.

او تاکید کرد: در حال حاضر برخی از این امداد خودروها روزانه ۸۰۰ تومان از حساب مشتریان کم می کنند و باید مراقب این سودجویان بود.

401

کد خبر: 915664

وب گردی

وب گردی