نامگذاری آمفی تئاتر یک موسسه خیریه به نام جمشید مشایخی

گروهی از هنرمندان سینما و تئاتر در آستانه نوروز 97 از موسسه خیریه فدک باغ رضوان محل نگهداری دختران معلول بالای 14 سال بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه خیریه فدک باغ رضوان،جمشید مشایخی،داریوش فرهنگ،گوهر خیر اندیش، مهری آل آقا، داود منفرد، پوری بنایی، محمدرضا طالقانی، از موسسه خیریه فدک باغ رضوان بازدید کردند در این بازدید سالن آمفی تاتر این خیریه به پاس تلاشهای جمشید مشایخی به نام وی نامگذاری شد.

جمشید مشایخی بازیگر سینما و تئاتر طی سخنانی گفت: اینکه گروهی با عشق و علاقه به کشور و ملت ایران عاشقانه به هموطنان خود کمک و خدمت می کند بسیار ارزشمند است و نشان می دهد که ما فرزندان کوروش و فردوسی بزرگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به هم نوع ریشه در فرهنگ و ادبیات ما دارد افزود: در این میان کمک به افراد کم توان و معلول ارزش بسیار بالاتر والاتری دارد و من دست همه کسانی که به کودکان معلول خدمت می کنند را با همه وجود می بوسم.

داریوش فرهنگ نیز گفت: کمک به دیگران نیاز به یک وسعت نگاه دارد اما باید بدانیم که کودکان معلول نیازمند توجه هستند و نه ترحم البته نگهداری از کودکان معلول کار آسانی نیست و باید قدردان موسساتی باشیم که از این کودکان نگهداری می کنند.

فرهنگ ادامه داد: همه ما باید برای نوع دوستی و تقسیم شادی تلاش کنیم و افراد کنار دست خود را نیز ببینیم.

گوهر خیر اندیش نیز طی سخنانی گفت: همه ما باید تا آنجایی که می توانیم به هموطنان خود و بخصوص افراد نیازمند کمک کنیم زیرا هرچقدر که دولت تلاش کند و هموطنان یاری کنند اما بازهم افراد نیازمند وجود دارند.

خیر اندیش با اشاره به اینکه ما کشورغنی هستیم افزود: هرچند خیریه های مختلف در موضوعاتی مختلف تلاش می کنند اما دولت نیزباید کمکهای خود را مستمر ادامه بدهد تا هر روز به سمت بهبودی حرکت کنیم

وی ادامه داد: کمک کردن حتما نباید مادی باشد بلکه می توان با ابراز محبت و نوازش کردن یک کودک معلول نیاز عاطفی او را فراهم کرد هرچند معلولیت افراد باعث ناراحتی و حزن می شود اما اینکه می بینیم گروهی هستند که به این افراد و کودکان توجه می کنند باعث خوشحالی است.

پوری بنایی نیز گفت: من همیشه برای کار خیر حاضر هستیم و اگر بدانم که حضورم می تواند در هر خیریه مثمر ثمر باشد اصلا دریغ نمی کنم

محمدرضا طالقانی نیز گفت: خدمت به افراد معلول سعادتی است که نصیب هر فردی نمی شود و هر فردی که بتواند به کودکان معلول خدمت کند افتخاربزرگی نصیبش شده است زیرا کودکان معلول فرشته هستند

براساس این خبر، موسسه خیریه فدک باغ رضوان از بیش از 300 نفر از دختران معلول بالای 14 سال نگهداری می کند.

502

کد خبر: 915704

وب گردی

وب گردی