انتشار فراخوان مقاله برای  کنفرانس اروپایی مطالعات ایرانی 

نهمین کنفرانس اروپایی مطالعات ایرانی (ECIS) نهم تا سیزدهم سپتامبر 2019 در دانشگاه آزاد برلین برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کنفرانس اروپایی مطالعات ایرانی یکی از بزرگترین کنفرانس‌ها در حوزه مطالعات ایرانی در اروپا است که توسط انجمن Societas Iranologica Europaea و هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

هدف این موسسه ترویج، توسعه و حمایت از مطالعات ایرانی در دوره‌های باستان، میانه و مدرن در حوزه‌های زبان‌شناسی، ادبیات، تاریخ، ادیان، هنر، باستان‌شناسی، فلسفه، قوم‌شناسی، جغرافیا، علوم‌انسانی و دانش نظری حقوق است.

ادبیات فارسی، فلسفه ایرانی، تاریخ، مطالعات مذهبی، مطالعات فرهنگی، هنر و باستان‌شناسی و مردم‌شناسی مهم‌ترین موضوعات مورد مطالعه در نهمین کنفرانس مطالعات ایرانی است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس ‌باید چکیده سخنرانی خود را (حداکثر 1500 کلمه) تا اول دسامبر سال 2018، به این کنفرانس ارسال کنند. مقالات ارائه شده مربوط به هر جنبه‌ای از مطالعات ایران باشد، پذیرفته و توسط یک کمیته بررسی می‌شود.

علاوه بر این به مناسبت برگزاری نهمین دوره کنفرانس اروپایی مطالعات ایرانی، چهارمین دوره از «جایزه اروپایی مطالعات ایران» به یک فارغ‌التحصیل مقطع دکترا اعطا خواهد شد.

این جایزه به فردی اهدا می‌شود که دکترای خود را در زمینه مطالعات ایران از تاریخ یک ژانویه 2015 تا 31 دسمبر 2018 با موفقیت در یکی از موسسات اروپایی به پایان رسانده باشد. هدف از این کار تشویق و ترغیب محققان در اروپا برای مطالعات ایرانی است.

502

کد خبر: 915794

وب گردی

وب گردی