رونمایی از دانشگاه علمی کاربردی آرایشگران مردانه در سال 97

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با اشاره به لزوم ارتقا سطح اعضای این صنف گفت: از دانشگاه علمی کاربردی آرایشگران مردانه در سال 97 رونمایی می شود.

مصطفی گواهی، رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: یکی از مشکلاتی که از سال 93 به بعد این صنف را درگیر کرده برداشته شدن حدود صنفی است چرا که قبل از آن 300 متر حدود صنفی باید رعایت می شد که از سال 93 این حد برداشته شد که با برداشته شدن آن شاهد از بین رفتن امنیت شغلی و فساد هستیم.

او افزود: این امر موجب شده که در برخی از واحدها اقدام به ارائه خدمات غیر مجاز مانند خالکوبی و تتو برای جذب بیشتر مشتری کنند و ما امیدواریم محدودیت حدود صنفی در سال 97 مجدد اجرایی شود.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با اشاره به اقدامات این اتحادیه برای ارتقا سطح آموزشی اعضا ی این صنف گفت: در این صنف جای خالی آموزش بسیار احساس می شد و در این راستا این اتحادیه اقدام به ایجاد دانشگاه علمی و کاربردی آرایشگران مردانه کرده است که امیدواریم در سال 97 بتوانیم از آن رونمایی کنیم.

گواهی تصریح کرد: هدف از این اقدام آموزش تخصصی صنف آرایشگران مردانه است که امیدواریم موجب ارتقا سطح اعضای این صنف شود.

به گفته رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران بسیاری از مشکلاتی که در این صنف وجود دارد ناشی از عدم آموزش صحیح و تخصصی است.

او به این نکته نیز اشاره کرد که برداشتن ابروی آقایان در آرایشگران مردانه غیر قانونی است و در صورت گزارش با آن برخورد می شود.

401

کد خبر: 915817

وب گردی

وب گردی