آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر برای استقبال از اسکان مسافران نوروزی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر از آمادگی این واحد دانشگاهی برای پذیرایی و اسکان میهمانان در ایام نوروز خبر داد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر گفت: بر اساس بخشنامه سراسری سازمان مرکزی و در راستای تاکیدات معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اهتمام ویژه به رفاه و تسهیل برخورداری اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه و خانواده های محترم آنان از امکانات رفاهی واحدهای دانشگاهی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر اقدام به راه اندازی و تشکیل ستاد اسکان نوروزی کرده و آمادگی پذیرایی و میزبانی از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.

وی خاطر نشان کرد: استادسرای این واحد دانشگاهی مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب بوده و آماده خدمت رسانی به دانشگاهیان عزیز در ایام نوروز می باشد.و دانشگاهیان می توانند پس ازانجام هماهنگی­های لازم جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09178337433 سرکار خانم آسوده ( مسئول محترم ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر) تماس حاصل نمایند.

ایشان در ادامه ابراز امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده ، رضایت میهمانان از اسکان دردانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر تامین شود.

وی در پایان افزود: پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را به خانواده­ بزرگ و معزز دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای کلیه همکاران عزیز مسالت دارم .

201

کد خبر: 915819

وب گردی

وب گردی