‌تعداد مصدومان حوادث ‌چهارشنبه‌ سوری در فارس 87 نفر بوده است

سرپرست مرکز اورژانس استان فارس گفت: امسال تعداد مصدومان حوادث شب چهارشنبه‌ی آخر سال 87 نفر بوده است؛ این تعداد سال گذشته 106 نفر بود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد مرادیان چهارشنبه 23 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع 87 مصدوم حوادث شب چهارشنبه‌ی پایان سال، 32 نفر توسط اورژانس روانه بیمارستان شده و مابقی خودشان به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند.

او بیشترین تعداد مصدومان را مربوط به شهرستان‌های شیراز، مرودشت و داراب اعلام و تاکید کرد که امسال شاهد کاهش 30 درصدی تماس‌های مردم با اورژانس بودیم.

مرادیان با تصریح اینکه ارزیابی آمارها نشان می‌دهد، استان فارس شب چهارشنبه‌ی آخر سال را به آرامی پشت سرگذاشته است، گفت: نوجوانان بیشترین آسیب‌دیدگان را تشکیل می‌دادند و شایع‌ترین نقاط آسیب دیده، سر، گردن و پا بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از 87 مصدوم، 13 تن زن و مابقی مرد بوده‌اند، گفت: از کل مصدمان مراجعه کرده یا اعزام شده به بیمارستان، 58 نفر ترخیص شد‌ه‌اند و 20 نفر هنوز بستری هستند؛ بیشترین مراجعه را بیمارستان‌های رجایی، سوانح سوختگی، خلیلی، نمازی و چمران شیراز ثبت کرده‌اند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: از کل مصدومان منتقل شده توسط اورژانس به بیمارستان‌ها 24 مصدوم مربوط به شهرستان شیراز و هشت مصدوم مربوط به دیگر شهرستان‌های استان بود که 10 نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و 22 نفر بستری شدند‌.

901/900

کد خبر: 915835

وب گردی

وب گردی