مورینیو: حذف از CL برای یونایتد اتفاق جدیدی نیست!

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که حذف شدن از چمپیونزلیگ برای منچستریونایتد اتفاق جدیدی نیست؛ زیرا خود او شخصا دو بار این تیم را از رقابت ها حذف کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، مورینیو 8 بار با تیم‌هایش به دور یک چهارم نهایی رسیده ولی شب گذشته با شکست مقابل سویا موفق نشد به دور بعد رقابت ها صعود کند. مورینیو در زمان حضورش در پورتو و رئال، در این مرحله به مصاف یونایتد رفته بود و توانسته بود این تیم را حذف کند و حالا مورینیو این اتفاق را موضوع جدیدی برای باشگاه نخواند.

او گفت:" نمی‌دانم موضوع چیست، خیلی برایش وقت نداریم. روز شنبه یک بازی حساس پیش رو داریم. وقت نداریم که ناراحت باشیم. فوتبال اینگونه است و این موضوع پایان دنیا برای ما نیست. من در چمپیونزلیگ دو بار بر روی این صندلی نشسته ام و دو بار هم یونایتد را از چمپیونزلیگ حذف کرده ام، با پورتو و رئال و به نظرم این شکست و حذف شدن اتفاق جدیدی برای باشگاه نیست.

من موقعیت خطرناکی برای سویا به خاطر ندارم، بازی را به خوبی کنترل کردند و خطری نیز ایجاد نمی‌کردند. در نیمه اول موقعیت‌های خطرناکی نیز داشتیم، شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم و موقعیت‌هایی نیز برای گلزنی وجود داشت. گل اول همیشه بازی را عوض می‌کند."

مورینیو درباره اینکه تیمش به صورت نجومی هزینه کرده و به جایی نرسیده و گفت:" همه پول خرج می‌کنند، فقط ما نیستیم، درست است؟ فقط ما نیستیم که پول خرج می‌کنیم، این یک پروسه طبیعی است."

606

کد خبر: 915837

وب گردی

وب گردی