آرمات: خاتم اردکان یک‌دست است، بانک سرمایه بی‌نظیر/ می‌توان به کولاکوویچ اعتماد کرد

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران گفت: خاتم اردکان، یک تیم بسیار خوب، هماهنگ و یک‌دست است و کمتر کسی فکر می کرد در میان تیم های مدعی به فینال برسد.

مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد والیبال ایران در سال 1396 اظهار داشت: والیبال ایران همیشه جزو بهترین ها بوده و در سال جاری هم توانست در جمع 3 تیم برتر جهان قرار بگیرد. تیم ملی والیبال دانشجویان ایران نیز با شکست تیم قدرتمند روسیه، قهرمان جهان شد. این افتخارات نشان می دهد والیبال ایران پیشرفت کرده و باید با برنامه ریزی و پشتیبانی صحیح، قهرمانی ها را ادامه دار کرد. در حقیقت باید به رده های نوجوانان و جوانان اهمیت بیشتری بدهیم تا آینده والیبال ایران تضمین شود.

وی با اشاره به سطح کیفی لیگ برتر والیبال گفت: لیگ پویایی نداشتیم و به غیر از 3، 4 تیم بقیه تیم ها کیفیت لازم را نداشتند و لیگ ما نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد و تیم ملی را به خوب تغذیه کند.

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در خصوص دیدار فینال میان تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان تصریح کرد: خاتم اردکان، یک تیم بسیار خوب، هماهنگ و یک‌دست است و کمتر کسی فکر می کرد در میان تیم های مدعی به فینال برسد. از سوی دیگر بانک سرمایه، یک تیم بی نظیر است که در هر پستی، بازیکن قدرتمندی دارد و از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است.

آرمات درباره انتخاب احمد ضیایی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال پس از دوره 10 ساله ریاست محمدرضا داوزنی گفت: ضیایی در 10 سال گذشته در کنار داورزنی بوده و با والیبال ایران، بیگانه نیست. او مدیر کاربلدی است و می توان انتخاب او را بسیار مثبت دانست ولی احمد ضیایی، کار سختی برای ادامه قهرمانی های والیبال در پیش دارد.

وی در پایان تأکید کرد: والیبال ایران در سال 97 می تواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد و در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا قهرمان شود و در ادامه در مسابقات جهانی، نتایج قابل قبولی کسب کند. ایگور کولاکوویچ، مربی بزرگ و با دانشی است و می توان به او اطمینان کرد.

604

کد خبر: 915851

وب گردی

وب گردی