نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در روند توسعه استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در روند توسعه استان بوشهر، گفت: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دیپلماسی می توانند به مدیریت استان کمک و روند توسعه آن را سرعت ببخشند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند درجمع خبرنگاران، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت‌های توسعه استان عنوان کرد که با قوت در دست اجراست.

وی با اشاره به امضا فاینانس راه آهن بوشهر- شیراز، افزود: اجرای این طرح سال آینده آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توزیع اعتبارات سال 97 با نگاه منطقی و جهت گیری مناسب و عادلانه، بیان کرد: اعتبارات استان باید رونق‌بخش مناطق مختلف باشد.

گراوند با اشاره به شعار سال 96، بیان کرد: با توجه به این که شعار امسال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، تلاش کردیم در سفر شهرستان‌های استان به برطرف شدن موانع تولید کمک کنیم.

وی با بیان این‌که 62 طرح برای دریافت تسهیلات رونق تولید پذیرفته شده است، ادامه داد: استان بوشهر در این شاخص بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار بوشهر درباره مصوبه کالای همراه ملوان(ته لنجی) نیز عنوان کرد: پس از نظرسنجی از ملوانان و برگزاری نشست مشترک بین استانداران بوشهر، خوزستان و هرمزگان، پیشنهادهایی به هیات دولت ارائه شده که امیدواریم تائید شود.

استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در جایگاه‌های مدیریتی نکته دیگری بود که گراوند در نشست خبری خود مطرح کرد و افزود: از 51 مدیر جدید در استان، 21 مدیر از میان بانوان انتخاب شده اند.

وی ملاکش درانتصاب‌ها را کارآمدی، سلامت مالی، اخلاقی ومردم داری عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره آخرین وضعیت منطقه آزاد تجاری بوشهر، تصریح کرد: ایرادهایی که در این زمینه در فضای مجازی مطرح شده، صحت ندارد و در کمیسیون اقتصادی مجلس کلیت این مهم به تصویب رسیده است.

استاندار بوشهر درباره طرح انتقال فرودگاه بوشهر نیز این طور توضیح داد: هرچند قرار بود سال 95 در فرودگاه جدید پرواز صورت گیرد، اما تاکنون زمین مورد نیاز این طرح تامین نشده است.

امضا تفاهمنامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تکمیل ساخت دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر، صدور 34 مجوز برای سازمان‌های مردم نهاد، معرفی استان بوشهر در فهرست پنج استان امن کشور، اولویت دادن به طرح بهسازی جاده برازجان-گناوه و دیلم، از سرگیری بزرگراه اهرم – برازجان، آغاز ساخت آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی شهر بوشهر در آینده نزدیک، برطرف شدن مشکل زیست محیطی سد خاییز تنگستان،آمادگی کارخانه سیمان مند دشتی برای بهره‌برداری و حفظ کاربری بوستان لیان بوشهر از دیگر نکاتی بود که استاندار بوشهر از آنها سخن گفت.

گراوند با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در روند توسعه استان بوشهر، تاکید کرد: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دیپلماسی می توانند به مدیریت استان کمک و روند توسعه آن را سرعت ببخشند.

900

کد خبر: 915875

وب گردی

وب گردی