پوریا: اتفاقی بی‌سابقه در بدمینتون رقم زدیم/ صددرصد برنامه‌های ورزشی خود را در تقویم 96 عملی کردیم

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: طبق اعلام کنفدراسیون بدمنیتون آسیا بدمینتون ایران در آخرین رده بندی اعلام شده، در گروه طلایی قرار گرفته که در ورزش ایران بی سابقه است.

محمدرضا پوریا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت بدمینتون ایران در سال 1396 اظهار داشت: بدمینتون کشورمان در سال جاری، روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و طبق اعلام کنفدراسیون بدمنیتون آسیا در آخرین رده بندی اعلام شده، در گروه طلایی قرار گرفت. این اتفاق در ورزش ایران بی سابقه بوده که به معنی قرار گرفتن بدمینتون کشورمان در جمع یازده برتر آسیاست. در مجامع بین المللی ورزشی هم حق دو رأی داریم که یک افتخار بزرگ برای ورزش ما تلقی می شود.

وی ادامه داد: امسال برگزاری منظم مسابقات بین المللی جام فجر را داشتیم که با استقبال خیلی خوبی همراه بود، به افتخارات درخشانی دست یافتیم و شاهد حضور بازیکنان برتر در این دوره از رقابت ها بودیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: استعدادیابی و نخبه پروری خوبی در بدمینتون انجام دادیم که منجر به رشد کیفی این ورزش در آینده نزدیک خواهد شد. ما جزو 15 فدراسیون برتر آسیا و 20 فدراسیون برتر جهان هستیم که این اتفاق در 8 سال گذشته بی سابقه بوده است. همچنین صددرصد برنامه‌های ورزشی خود را در تقویم 96 عملی کردیم.

پوریا در پایان گفت: هنوز مشخص نیست در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت می کنیم یا نه اما با توجه به پیشرفت کمی و کیفی ورزشکاران مان و قرار گرفتن در گروه طلایی، حضور ما در این مسابقات الزامی است و امیدوارم با مساعدت مسئولان، این امکان فراهم شود.

604

کد خبر: 915876

وب گردی

وب گردی