از کودکی رویای گل زدن به منچستریونایتد را در سر داشتم

وسام بن یدر، مهاجم سویا، زدن 2 گل به منچستریونایتد در الدترافورد را رویای کودکی اش توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بن یدر که در دقیقه 72 دیدار دیشب به میدان رفت، در فاصله 6 دقیقه، دو بار دروازه منچستریونایتد را باز کرد و تیمش در نهایت به پیروزی 2-1 رسید تا برای اولین بار به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کند.

او به خبرنگاران گفت:" خوشحالم، خیلی خیلی خوشحالم. شب زیبایی بود. می دانستیم مقابل منچستریونایتد بازی آسانی نداریم؛ به ویژه در الدترافورد. نمی دانم چگونه احساساتم را بیان کنم.

رویای هر کودکی است که مقابل بازیکنان بزرگ، مقابل تیم های بزرگی مانند منچستریونایتد به پیروزی برسد. خیلی احساساتی شدم. ما تلاش خواهیم کرد تا با هم این دستاورد را حفظ کنیم. ما وارد تاریخ باشگاه سویا شدیم. اولین بار است که به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود می کنیم. این استثنایی است."

بن یدر همچنین در مورد شایعه اختلافش با وینچنزو مونتلا، سرمربی سویا، گفت:" موضوع پیچیده ای است. این بخشی از زندگی است؛ بازی کردن، تعویضی بودن، منتظر زمان بازی خودت بودن. گاهی اوقات صبر نتیجه می دهد. این چیزی است که من به آن فکر می کردم.

همه می گفتند که مشکلاتی بین من و مربی وجود دارد؛ اما هیچ مشکلی نیست. او به من اعتماد کرد و من هم آنطور که می توانستم پاسخ دادم."

606

کد خبر: 915881

وب گردی

وب گردی