برگزاری تور دوچرخه سواری در مسیر گردشگری و تاریخی طهران قدیم؛  جمعه همین هفته

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 گفت: جمعه هفته جاری، این منطقه میزبان برگزاری تور دوچرخه سواری در مسیر گردشگری و تاریخی  پایتخت خواهد بود که با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از این وسیله نقلیه پاک و ارزان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز سجاد زارع صفت با اعلام این خبر افزود: مسیر برگزاری این برنامه که همه شهروندان امکان شرکت در آن را با دوچرخه های شخصی خود دارند؛ از میدان فردوسی در منطقه 12 آغاز می شود و علاقمندان پس از عبور از خیابان فردوسی، میدان امام خمینی(ره)، میدان حسن آباد و خیابان امام خمینی(ره) در میدان حرُ به کار خود پایان می دهند.

وی تصریح کرد: برنامه مذکور از ساعت 9 صبح روز جمعه آغاز می شود و شرکت کنندگان نیز در حین رکاب زدن با بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی طول مسیر آشنا می شوند و همچنین در خیابان امام خمینی (ره) نیز به تماشای موزه «مقدم» خواهند رفت.

زارع صفت تاکید کرد: بیشترین بافت تاریخی شهر تهران که به «حصار ناصری» معروف است؛ در مناطق 12 و 11 قرار گرفته که دارای اماکن متعدد تاریخی و گردشگری است و برنامه روز جمعه نیز در راستای استفاده از مسیر گردشگری دوچرخه سواری که چندی پیش به صورت رسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری افتتاح شد؛ برگزار خواهدشد.

700

کد خبر: 915883

وب گردی

وب گردی