عباسیان:  قصد دارم لژیونر شوم/ از رئال مادرید پیشنهاد دارم

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در اوج آمادگی و بازی های حساس با مصدومیت مواجه شدم که خیلی روی پیشرفت و آینده ورزشی ام تاثیر گذاشت.

معین عباسیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد سال 96 اظهار داشت: سال 1396 در کل برای من و ورزش حرفه ای که در آن فعالیت دارم سال خوبی بود؛ شرایط خوبی داشتم و بازی های خوبی را با هم تیمی ها ارائه دادیم و موفق بودیم. اما اتفاقاتی برای ایران و هموطنانم رخ داد که خوش آیند نبود و امیدوارم با تمام شدن این سال، این اتفاقات نیز تمام شود و دیگر شاهد رویدادهای ناراحت کننده و دلخراش نباشیم.

وی در مورد یک خاطره خوب و بد فوتبالی بیان کرد: در اوج آمادگی و بازی های حساس با مصدومیت مواجه شدم که خیلی روی پیشرفت و آینده ورزشی ام تاثیر گذاشت که بدترین اتفاق سال 96 بود و از دست دادن بازی های حساس و تماشای آن ها از روی سکو بدترین خاطرات بود. بهترین خاطره هم گل سه امتیازی بود مقابل سپیدرود قبل از مصدومیت زدم. گل حساس و مهمی بود و خوشحالم توانستم تاثیرگذار باشم.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: همه ی تلاش و هدفم را روی سال 97 متمرکز کرده ام؛ فرصت زیادی تا جام جهانی باقی نمانده است اما برای حضور در فهرست تیم ملی می جنگم. امیدوارم موفق شوم و اگر تا جام جهانی به این مهم دست پیدا نکنم باز هم به تلاشم ادامه خواهم داد تا بالاخره روزی پیراهن تیم ملی را برتن کنم و برای کشورم به میدان بروم.

وی در خاتمه عنوان کرد: سال نو رو به همه مردم ایران تبریک عرض می کنم امیدوارم سالی پر از موفقیت و تندرستی و شاد برای همه هموطنان کشورم باشد. در نهایت آرزوی موفقیت دارم برای تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و امیدوارم حماسه ساز شوند.

معین عباسیان و دروغ 13: قصد دارم لژیونر شوم از تیم فوتبال رئال مادرید پیشنهاد دارم و سال آینده با لباس کهکشانی ها به میدان خواهم رفت.

601

کد خبر: 915889

وب گردی

وب گردی