تجربه پردیس سینمایی «شهرک» در شب جشن چهارشنبه سوری

پردیس سینمایی «شهرک» شامگاه گذشته 22 اسفندماه، در شب چهارشنبه سوری میزبان علاقمندان به سینمای ایران بود و برخی از فیلم ها در میان استقبال مخاطب به سانس فوق العاده رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی «شهرک»، علی رغم اعلام تعطیلی اغلب پردیس های سینمایی در چهارشنبه سوری، پردیس سینمایی «شهرک» با تامین امنیت و آرامش، میزبان تماشاگران حاضر در این پردیس سینمایی بود و برخی از فیلم های اکران زمستانی به سانس فوق العاده رسید.

به گفته امیر پدرام علیزاده مالک و طراح پردیس سینمایی «شهرک» احترام به سینمای ایران و همچنین مخاطبانی که این سینمای ارزشمند را دنبال می کنند، انگیزه و قدرت ما برای تعطیل نکردن پردیس شد و خوشبختانه تجربه خوبی را در کنار شهروندان از سر گذراندیم.

تعطیلی پردیس های سینمایی در شب چهارشنبه سوری در حالی بود که براساس اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی به نقل از محمدرضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه ای سازمان امور سینمایی، فعالیت عادی سینماهای سراسر کشور در روز سه‌شنبه 22 اسفند بر روال خود بوده و هیچ دستور العملی مبنیبر تعطیلی سینماها صادر نشده بود.

فرجی همچنین تاکید کرد که با توجه به عدم صدور دستورالعمل از سوی سازمان سینمایی مبنی بر تعطیلی سینماها، سینماداران مجاز به تعطیلی سینمای خود نیستند.

500

کد خبر: 915907

وب گردی

وب گردی