قهرمانان ورزشی سال 96 وزارت دفاع تجلیل شدند

ششمین همایش تجلیل از قهرمان ورزشی وزارت دفاع در سال 96 با حضور جمعی از ورزشکاران و مدیران ارشد ورزش نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ششمین همایش تجلیل از قهرمان ورزشی وزارت دفاع در سال 96 با حضور جانشین سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از ورزشکاران و مدیران ارشد برگزار شد.

جانشین سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های موثر و ارزشمند وزارت دفاع در توسعه وزرش قهرمانی در رشته‌های مختلف در این وزارتخانه اظهار داشت: طی سالیان اخیر شاهد توفیقات این وزارتخانه در حوزه ورزش قهرمانی و کسب عناوین برتر هستیم.

امیر آزوره موفقیت‌های ورزشی وزارت دفاع را در سایه حمایت‌های بی‌شائبه وزرای دفاع، مدیران ورزشی و تلاش ارزشمند حوزه ورزش این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: با روندی که وزارت دفاع در در پیش گرفته است، به طور یقین در سال های آینده شاهد موفقیت های روز افزونی درعرصه ورزش وزارت دفاع خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز ورزش در تمام حوزه‌های وزارت دفاع نهادینه شده است، تصر‌یح کرد: امروز توجه به حوزه آمادگی جسمانی نیروهای مسلح ‌مورد تاکید ویژه فرمانده معظم کل قوا و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد که وزارت دفاع باید در این عرصه سرمایه‌گذاری دوچندان داشته باشد.

آزوره با تشریح اهمیت توجه به آمادگی جسمانی در نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی نیروهای مسلح از اهمیت خاصی برخوردار است و به نوعی نشانگر قدرت و آمادگی نیروهای مسلح در عرصه ورزش بین المللی است.

جانشین سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران نیروهای مسلح در عرصه جهانی تاکید کرد: زمانی که پرچم یک کشور در مسابقات ورزشی به احتزاز در می آید به نوعی اقتدار آن کشور نمایان می‌شود به همین جهت تا جایی که امکان دارد باید در حوزه ورزش قهرمانی در نیروهای مسلح سرمایه‌گذاری داشته باشیم.‌

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این مراسم با بیان اینکه توجه به ورزش در این وزارتخانه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، گفت: با توجه به تعداد کارکنان پایور و وظیفه، ‌وزارت دفاع‌ تاکنون در ورزش قهرمانی به موفقیت‌های خوبی ‌دست یافته‌ است.

‌سردار علیرضا تمیزی با اشاره به توجه و عنایت شخص مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به امر ورزش اظهار داشت: در وزارت دفاع تلاش کرده‌ایم با تمسک به منویات معظم له در ‌خصوص ور‌زش، در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی به ویژه در بین خانواده‌ها تمرکز بیشتری داشته باشیم و بحمدالله تاکنون موفقیت‌های خوبی به دست آمده است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر فرماندهان نیروهای مسلح عنایت ویژه‌ای به ورزش قهرمانی در بین کارکنان به ویژه کارکنان وظیفه داشته باشند به طور حتم ورزش نیروهای مسلح متحول خواهد شد و عناوین قهرمانی این وزارتخانه در عرصه جهانی افزایش می‌یابد.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت دفاع نیز در این مراسم با اشاره به ارتقاء دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه ورزش گفت: در حال حاضر 24 هیئت ورزشی در سطح وزارت دفاع فعال است.

سرهنگ حسین خوش‌عمل با بیان اینکه امروز وزارت دفاع جزء عناصر اصلی ورزش قهرمانی در نیروهای مسلح محسوب می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر و‌رزشکاران این وزارتخانه حضور فعالی در ورزش نیروهای مسلح دارند و بارها در مسابقات مختلف کشوری و جهانی موفق به کسب عناوین برتر نائل شده اند.
در پایان این مراسم از قهرمانان ورزشی وزارت دفاع در رشته های مختلف ورزشی تجلیل به عمل آمد.

303

کد خبر: 915930

وب گردی

وب گردی