بدهی ۶۰ هزار میلیارد مشترکان برق به توانیر

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: مشترکان برق در کشور ۵۵ هزار تا ۶۰ هزار میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند. مدیران شرکت برق در وصول مطالبات از مشترکان، شدت و سختی به خرج نمی دهند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ آرش کردی عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت هفتمین روز درگذشت جعفر حقگو رستمی مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد افزود: با وجودی که مطالبات این شرکت از مشترکان بسیار زیاد است، مدیران شرکت برق در وصول مطالبات از مشترکان، شدت و سختی به خرج نمی دهند و به آنها اختیار داده شده است که نسبت به مشترکان بدهکار با نرمی بیشتر عمل کنند.


کردی اظهار کرد: مدیران شرکت برق در نقاط مختلف کشور به هیچ وجه بدهکاران را تحت فشار قرار نمی دهند و مرحوم حقگو رستمی نیز کمال لطف، همکاری و تعامل را با مشترک بدهکار داشته و چندین مرتبه به وی فرصت جبران داده است.


او گفت: با این حال مشترک مزبور اعتنایی به این همکاری‌ها، الطاف و بزرگواری که در حقش شده نداشته و موجب حادثه تاسف بار شده است.
کردی افزود: امید است دستگاه قضایی به جنایت این مشترک بدهکار به نحو مطلوب رسیدگی کند تا جلو تکرار این حوادث گرفته شود.


یک مشترک بدهکار شرکت برق، 25 بهمن ماه امسال پس از مجادله با جعفر حقگو مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد با ریختن بنزین بر روی وی و آتش زدن آن موجب سوختگی شدید این مدیر شد که پس از بستری شدن در بیمارستان با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد.

402

کد خبر: 915935

وب گردی

وب گردی